Skip to main content

Langkah pertama untuk mengumpulkan BITCOIN secara PERCUMA

Hai semua kali ini admin akan mendedahkan cara mendapatkan bitcoin secara percuma. tetapi sebelum itu anda mestilah mempunyai dompet online atau ONLINE WALLET untuk bitcoin.

Terdapat pelbagai wallet bitcoin tetapi dua platform ini adalah paling mudah dan PERCUMA dan paling penting ia boleh digunakan untuk transfer duit ke akaun bank tempatan di kebanyakan negara termasuk MALAYSIA!



Jom Try Walet Bitcoin Free. mula2 jom kita buat Wallet LUNO Free klik sini https://bit.ly/2tJs1AJ (walet ni tpt simpan bitcoin ler.. blh pindah masuk acc atau beli barang)

https://bit.ly/2tJs1AJ

atau anda juga boleh buka WALET ONLINE di XAPO ini adalah antara yang paling popular dan Free klik sini >>>XAPO<<<
http://bit.ly/2yQ2kUT



pastu mining free di BITCOIN LINE klik sini http://bit.ly/2tDyRIT (tempat cari bitcoin percuma)



 atau sini http://bit.ly/2N3xhIi mai pakat try free ja hehe CRYPTOMININGFARM - Virtual Bitcoin Mining


Selamat mengumpulkan bitcoin secara percuma :)



Comments

Popular posts from this blog

Bitcoin Free - Percuma Cara Daftar & Mining di CRYPTOMININGFARM

Cara Daftar & Mining di CRYPTOMININGFARM >  Apakah CMF? - CMF ialah singkatan nama bagi  Crypto Mining Farm.  Sebuah platform perlombongan pemilikan Bitcoin / Ethreum / UNIT / Usdt untuk orang ramai yang dibangunkan oleh Lifetime Technologies (Thailand) Co. Ltd sejak tahun 2014. - Paling rapat yang saya boleh gambarkan  CMF  ini adalah seperti membuat simpanan di ASB. Simpan dan ambil dividen. Tapi kami simpan & melombong bitcoin. >  Apa makna melombong (mining)? -  Maknanya kita beli GHS dan mining, dan dalam masa yg tertentu kita akan dapat untung. -  Nak untung lagi besar kena tambah modal lagi besar. >  Apa pula makna affiliate? -  Affiliate ni adalah program jika kita kongsi peluang dan ada orang join, kita dapat komisen. (member get member). >  Kalau tak ada orang join macam mana? -  Tak perlu risau, nama pun pelaburan.. Kita tetap akan dibayar keuntungan dari pelaburan kita. >  Apa beza pula dengan MLM dan biz online? -  MLM dan biz online mem

Mining percuma di Nexuamine dapat 2000 hash free

Jom daftar free jer ni https://www.nexusmine

Tips Cara Mudah Kumpul Bitcoin Melalui Phone

Cara Mudah Kumpul Bitcoin Melalui Phone Anda belum terlambat!! Kepada yang masih baru dan berminat untuk dapat Bitcoin secara percuma, boleh ikut langkah2 dibawah ni dan boleh collect pelbagai coin. Boleh try dapat BITCOIN FREE melalui website di bawah. Jom dapatkan > BITCOIN > BITCOIN CASH > LITECOIN > DOGECOIN > DASH   FREE!! PERCUMA!! PERCUMA!!     Step untuk claim Bitcoin Free :  1. Register coinpot wallet di >>  https://coinpot.co   2.  Lepas register coinpot, masuk link di bawah guna email yg sama register dgn coinpot. Untuk bonus bitcoin dan bitfun tu kena register sekali lagi. Guna email yg sama juga. 3.  Register Moon Bitcoin  >> http://bit.ly/2N6wCpr ( Guna email yg sama register dgn coinpot ) then scroll bawah tekan button claim.  Claim setiap 5 minit. 4.  Register Bitfun  >> http://bit.ly/2tIOpKL ( Guna email yg sama register dgn coinpot ) then scroll bawah tekan button claim.  Claim setiap 5 minit.